De eerste dag van een nieuwe reis

1 april 2019 - Badhoevedorp, Nederland

Hoi allemaal and hi to Anne Marie. Maar ik ga door in het Nederlands. Anne Marie bekijkt als ervaren safari reizigster alleen de pictures. Ik zit nu in het Ibis zoals gebruikelijk voor de overnachting. Met Jurn, mijn neef, gezellig gedineerd en weg is hij met mijn gele auto. Hij gaat met vriendin een weekje naar de Vogezen eind van de maand.

Voor het gemak, voornamelijk voor dat van mij, heb ik het hele programma bij foto’s gezet. Na nog tig keer in gedachten mijn spullen te zijn nagelopen heb ik tegen 15:00 mijn huisdeur achter me dichtgetrokken. Yessss het gaat beginnen. Voor het eerst in lange tijd mijn koptelefoon weer eens meegenomen. Ik heb weer zin om naar muziek te luisteren. Hoe zou dat toch ineens komen? Ben blij om te gaan en Fred, mijn geweldige gids van de vorige reis, staat mij op te wachten met een spiksplinternieuwe auto met airco (wil ik niet), goed oplaadsysteem voor al mijn witgoed en nu komt het met Wifi. Nou het is zo lux dat ik er een schaamtegevoel bij krijg haha. Per chat vroeg ik hem of er ook een flatscreen tv inzit zodat ik via Nat. Geographic een docu kan bekijken over de Masai Mara bv. Niet dus. Dat wordt behelpen door naar buiten te kijken.

Ik weet dat sommigen van jullie niet willen reageren via de reislog omdat iedereen dan mee kan lezen. Dat is ook helemaal niet nodig want je kunt gewoon mijn e-mailadres gebruiken.

Wild is hier ook weer. Drie konijnen en een Eurasian Oystercatcher, nou vooruit omdat ik nog in Nederland ben, de scholekster. Ik gebruik in het vervolg alleen de Engelse namen voor de vogels. Nou ik ga proberen te slapen. Ik hoef niet zeer vroeg op, maar zet wel de wekker.

Tot morgen

1. Leo Annyas:
    1 april 2019
    Als vogelliefhebster heb je een goed hotel uitgekozen Tineke!
    Morgen gaat de reis echt beginnen. Goede reis gewenst.
    Geniet ervan! En kom gezond weer terug!
  2. Jeanette:
    1 april 2019
    Goede reis en vooral genieten !
  3. Corrin:
    Goede reis langs Tineke!
  4. Maike:
    2 april 2019
    Fijne tijd gewenst Tineke!
    Maike
  5. Tineke:
    2 april 2019
    Leo, heel heel lang geleden heb ik lang volgehouden dat ik in hotel Pelikaan had geboekt haha. Uiteindelijk viel het kwartje.
  6. Ruwien:
    Lekker genieten xxx
  7. Tini:
    2 april 2019
    Fijne reis en lekker genieten!!
  8. Ellie:
    3 april 2019
    Tineke een heel heel fijne reis!