5. Ndutu Safari Lodge, zes nachten

25 februari 2020 - Serengeti National Park, Tanzania

NDUTU AREA – NDUTU SAFARI LODGE ***

Op de grens van de Ngorongoro Conservation Area en het Serengeti National Park ligt deze gezellige lodge. De ligging is werkelijk uniek; in de migratieperiode (december t/m maart) heeft u hier een eersterangs plekje! In deze maanden arriveren miljoenen gnoes en zebra’s die hier massaal hun kalveren geboren laten worden, waarna ze hun trek voortzetten. Ook buiten deze periode is dit gebied echter zeer de moeite waard! De 34 cottages van Ndutu Safari Lodge beschikken over een ensuite badkamer met douche en toilet en een veranda met uitzicht op het Ndutu meer. Hoewel Ndutu Safari Lodge geen zwembad heeft en de kamers en maaltijden relatief eenvoudig zijn, horen wij vaak van onze reizigers dat het verblijf in Ndutu uitstekend is bevallen, zelfs na een verblijf in vijfsterren lodges gedurende de rest van de safari! Ndutu Safari Lodge kent dan ook veel terugkerende reizigers!

Buiten etenUitzicht vanaf eigen terrasjeMooi gelegen in de schaduwFruit genoegBadkamerOok ‘s avonds buiten etenVoorbeeld slaapkamerEetzaalPetroleumlamp, ruikt ouderwets en gezellig