Rustdag

19 april 2019 - Masai Mara Game Reserve, Kenia

Goedemorgen, vrijdag 19

Ik kon heerlijk uitslapen maar had de slechtste nacht tot nu toe. Na mijn ontbijt een voortreffelijke Zweedse massage gehad door Alice. Het was hard nodig. Mijn enkel voelt al wat losser. Corrin, ze was net zo goed als jij 😃. Heb twee yoghurtjes meegesmokkeld naar mijn tent mmm. Lig nu bij te komen op bed. Vanmorgen bij de receptie ben ik weer over dat gespray door dat vliegtuig begonnen en dat resulteerde in de manager aan mijn ontbijttafel. Sorry dat ik u lastig val. Ja doe dat dan ná mijn ontbijt, maar goed. Wat ze doen ik diesel verstuiven en door de geur worden de muskieten afgeschrikt. Is niet chemisch hahaha. Nou dat is ook lekker voor je longen, okay punt erachter.  Het wordt te warm in mijn tent en zit nu aan de lunch dwz kaneelpudding met custard saus. Ben nog steeds moe en heb niet veel honger. Krijg op mijn verzoek een bierpul met echt koude melk. Ik moet binnen zitten en als er een tafeltje buiten vrijkomt, wordt die aan andere mensen gegeven maar nu zit ik ook lekker buiten in de wind en schaduw. Om de twee dagen worden niet alleen de handdoeken maar ook de toeristen verwisseld. Het hotel is overboekt en Fred stelt voor om maar een Indiër of Chinees in mijn tent op te nemen. Na mijn heerlijke massage vanmorgen, heb ik Fred die ook aangeboden. Volgens mij durft ie niet! De paasversiering is volop aanwezig. Grote borden met daarop hazen met eieren in diverse kleuren. Wow kom echt in de stemming. Vanmorgen zat ik nog wat langer in het restaurant en dan zie je dat er direct voor de lunch gedekt wordt met wijnglazen ed. Die moeten meestal weer verwijderd worden als de gast zit en geen wijn wil. Alles voor het oog. Nou daar kan ‘de Leest’ nog wat van leren met z’n hondenbakken. Er komen nu muzikanten aan met trommels en een fluit en dat alles onder het toeziend oog van de paashaas. Ik heb een fan besteld bij de receptie. Fred en ik converseren via de chat en hij vroeg wat voor fan?? Blijkt een fan ook gezelschap te kunnen betekenen bij de jongeren. Haha nou ik wil er maar een. Welke? Heb net weer kip gegeten en wat boontjes met mais. Ik ga slapen. Tot morgen

1. Ton:
    Succes met de enkel
  2. Harriet:
    19 april 2019
    Heerlijk dat je jezelf zo af en toe een rustdag gunt! Daarna is het des te meer genieten!
  3. Corrin:
    19 april 2019
    Fijn dat je in goede handen was 😉