Welkom op mijn blog

6 februari 2024 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Welkom luitjes.
Ja ja ik ga weer eens op safari.
In tegenstelling tot bijna alle eerdere reizen, ging ik met de trein naar Schiphol. Vertrok om 16:24 vanuit Hengelo en ging met de shuttlebus van Schiphol naar het hotel. Lekker vroeg en geen haastwerk. Mijn koffer heb ik in een kluis op Schiphol gestald zodat ik daarmee niet de shuttlebus in en uit hoef te sleuren. Het is in de bus meestal een enorm gedrang. Ali en Khairo verzorgen de katten en de planten. En ik ben net ingecheckt, leve internet.

Kreeg ik gisterenavond van mijn gids Othman toch te horen dat een ander mijn gids zou worden. Ik heb in mei vorig jaar uitdrukkelijk naar hem gevraagd. Was heel kwaad en heb gelijk Leopard Tours en Jambo Safari club gemaild. Willem Alexander nog net niet. Ik heb die man nota bene 1,5 jaar financieel gesteund en ik heb een fotoboek van onze twee gezamenlijke reizen gemaakt dat ik hem op mijn verjaardag wil overhandigen en daar verheug ik mij op. Verder zijn er geen problemen thuis of ziektes die hem beletten mij te gidsen en hij heeft ook geen andere gasten. Vandaag kreeg ik tegen elven bericht dat het toch Othman wordt. Halleluja!!

Lig nu heerlijk op bed in Youpi. Mijn energieniveau schiet gelijk omhoog. Ik ga vroeg slapen want moet vroeg op. Heb mijn telefoon, iPad en Ellie gezet op 7:00. Één zal me toch wel wakker krijgen. Tot morgen.

1. Ali:
    7 februari 2024
    Have a good trip)!
  2. Bernard en Marjan:
    7 februari 2024
    Ha Tineke, hele goede reis gewenst!

Jouw reactie