Naar Nakuru 19 april

20 april 2023 - Nakuru National Park, Kenia

Slecht geslapen maar toch mijn haar gewassen zodat het in de auto kon drogen. We zijn om 9:00 vertrokken naar Lake Nakuru en toen we daar aankwamen was ik bekaf en had lichte hoofdpijn. Heb lunch op kamer laten komen. Ellie is met Freddie om 16:00 vertrokken voor een game drive en heeft prachtige leeuwen gezien op een boomstam en een luipaard en nog veel meer! De logde ligt heel hoog met een groots uitzicht maar ik had veel liever ergens beneden geboekt maar F. raadde dat af vanwege het eten. Heb daar nu spijt van. Elke keer dat hele eind omhoog rijden.
Ik ben teleurgesteld in Freddie. Hij maakt fouten met het benoemen van de vogels. Hij heeft vanmiddag een roek een raaf genoemd. Is lang niet meer zo gefocust als in 2019. Zeurt steeds om de Nederlandse namen van dit of dat en dat wil ik niet. Dat heb ik hem ook gezegd.
Ga straks met hem praten. De vogels stuur ik hem per Messenger met de vraag wat het is haha. Tijd om dat gewoon samen te doen is er niet.
Nu positief nieuws.
Daisy heeft morgen om 14:00 een afspraak met een kinderarts. Eindelijk duidelijkheid hopen we.

Ik stuur de nieuwsbrief nu weg en kan weet dat ik morgen, het is nu 20 april 19:25, veel positiefs melden. Als dit geen cliffhanger is dan weet ik het ook niet meer. Tot morgen.

1. Harriet:
    20 april 2023
    Dat heb je toch maar mooi bereikt, Tineke! Geweldig dat Daisy voor Ayden een afspraak met een kinderarts heeft gemaakt. Dat alleen al was de reis waard!
    Ik heb net nog eens alle foto 's bekeken, wat hebben jullie toch veel prachtige dingen gezien. En wat fotografeer jij goed! Een foto, met een prachtige wolkenpartij, vind ik misschien wel de mooiste.
    Volgens Google heeft het Nakuru Park ook veel fraais te bieden, misschien weer een boottocht op het meer? Fijne dag morgen!
  2. Ali:
    21 april 2023