Ushuaia

9 december 2018 - Ushuaia, Argentinië

Vervolg:

Waarom de verwarming maximaal aan was begrijpen we nu. Er zijn geen dekens, alleen een sprei. Wat er wel is, is een bad, heerlijk.

Ellie gaat de stad in en ik het bed.

We hebben een mooi uitzicht als we voor het raam staan tenmnste. We kunnen hier weer ontbijten en daarom haalt Ellie koffie met een croissantje. De koffie is  is bitter en het croissantje droog. Ach de keuken aan boord was zeer goed.

Fijn is dat er hier een lift is. We zitten vier hoog evenals het restaurant dat een panoramisch uitzicht heeft.

Toen we de eerste nacht in de camper sliepen en Ellie bewoog dacht ik ‘er springt een kat op mijn bed’, en toen mijn bed bewoog de eerst nacht op de boot dacht ik ‘Ellie beweegt’. In het hotel beweegt er niks meer.

s Avonds zijn we uit eten gegaan en we waren om 22:30 terug en het was nog een beetje licht.

Ik had geen honger en dacht ik neem alleen een dessert en wat voor eentje, de flan die Albina zo goed maakt en deze was exact hetzelfde mmmm. En van het een kwamen er drie mmmmmmmmm.

Toen we de hoek omgingen bleek er feest in de stad te zijn, in de hoofdstraat. Er liepen mensen rond met stekjes en ze waren al bezig de kraampjes op te ruimen. Muziek en dans. Ik heb zelfs ‘Hey Jude’ gezonden. Er was een zanggroep aan de gang voor de kleintjes. Het is zo leuk om die kleintjes gade te slaan. Daarna dans op rap ed en ineens hoorden we ‘Kom niet in mijn buurt’ of zo iets van een Nederlandse rapper? Was wel geinig.

Bij de receptie een deken gevraagd en toen gaan slapen.

We moeten morgen om 10:00 uur het hotel uit.

1. Ton:
    9 december 2018
    Hier is het ook fris eind van de week om en nabij vriespunt dus dekens. Geniet verder ,

Grt. Ton
  2. Tamara:
    9 december 2018
    Een leuke dag dus met als afsluiting een feestje daar 😉....groetjessss
  3. Leo Annyas:
    9 december 2018
    Er beweegt niks meer in het hotel. Wil je een mooi uitzicht hebben dan moet je voor het raam staan. Toch deed het uitzicht op de toetjes je in beweging komen. Heerlijk toch!
  4. Maike:
    9 december 2018
    Hele goede terugreis Tineke en Ellie.
    Bedankt voor de mooie verhalen....daardoor kon ik een beetje 'meereizen'...
    Groet van Maike