Einde reis

10 november 2018 - Valdivia, Chili

Laatste reisverhaal want zoals het er nu uitziet heb ik Henoch Schönlein. Zit onder de grote en kleinere bloedinkjes en heb bloed in mijn urine. Om nierschade te voorkomen lig ik nu in een hotel in bed voor bedrust. Maandag naar reumatoloog en waarschijnlijk daarna naar huis. Het is het ergste voor Ellie!! Haar reis aan diggelen. Onze kamer kijkt uit op een rivier. Voel me niet ziek, maar ben gisteren heel indringend toegesproken door een arts dat ik in de stad moet blijven en absolute bedrust nodig heb. Daar hou ik me dus maar aan. Tot ziens in Nederland.

1. Leo Annyas:
    10 november 2018
    Een nieuw reisverhaal, daar kijk je naar uit. Maar als er dan een bericht binnenkomt met de titel "Einde reis" voorspelt dat niet veel goeds. Wat een vette pech! Sterkte beiden! Beterschap gewenst Tineke!
  2. Bernard en Marjan:
    10 november 2018
    Wat een naar bericht Tineke. Zo'n plotseling einde aan wat een prachtige reis zou worden.
    Sterkte met de terugreis allebei.....
    Bernard zegt: goed naar de arts luisteren, want nierschade is ook niet alles.
  3. Ton:
    10 november 2018
    Erg spijtig om zo te moeten eindigen. Hoop dat het meevalt!
    Doe voorzichtig👍
  4. Tamara:
    10 november 2018
    Ohhh das een minder Leuk reis verhaal....jammer voor allebij dat de reis zo moet eindigen....luister goed na de arts ook al voel je je nie ziekies omdat je een sterke bent😉...het advies word nie zomaar gegeven....heel veel beterschappies en sterkte.....goeie trug reis gewenst voor jullie....groetjes van mij en de kids....ook groetjes voor ellie....tot snel
  5. Jeroen:
    10 november 2018
    Wat ontzettend spijtig dit te lezen!! Gatver!!! Heel vervelend voor jullie. Doe voorzichtig, Tineke.
  6. Maike:
    10 november 2018
    Heel jammer maar goed voor te stellen...
    Sterkte en goede terugreis gewenst.
    groet voor jullie beiden
    maike
  7. Harriet:
    10 november 2018
    Och Tineke, wat vreselijk jammer! Voor jou en voor Ellie! Heel veel beterschap, pas goed op jezelf. Ik hoop dat jullie in ieder geval een voorspoedige terugreis hebben! Harriet.
  8. Tini:
    10 november 2018
    Wat een rot bericht is dit! Ik wens jullie beiden veel sterkte en een goede terugreis, want er zit waarschijnlijk niets anders op!!
    Hele lieve groet ..Tini

Tini
  9. Dineke:
    Dag Tineke en Elly,
    Ik lees altijd graag je reisverslag, zonder dan een reactie te plaatsen, maar deze keer vind ik het zo sneu wat jullie overkomt dat ik toch even van me laat horen. Ik heb uiteraard wel direct gegoogled en het verloop van de ziekte gelezen. Lijkt uiteindelijk een goede prognose, maar voorlopig is het wel spannend. Veel sterkte en groeten van Dineke, Anny en Ruud
  10. Ankie:
    14 november 2018
    Dag Tineke,
    Net als iedereen hierboven lees ook ik altijd graag je reisverslagen dus de titel deed al gelijk het ergste vermoeden....... en dat bleek niet zonder reden helaas.
    Wat verschrikkelijk jammer.... wat een prachtige reis had moeten worden eindigt nu.
    Dick en ik wensen jullie een behouden terugreis!!
    lieve groet, Ankie